Valorada la proposta pel departament corresponent, s’informa que es considera que el projecte és viable tècnicament i que no contradiu cap precepte del Reglament dels Pressupostos Participatius. Pel que fa als col·lectius que es citen com a destinataris de la campanya, hi ha la restauració, cultura i petit comerç, que són col·lectius on ja està prohibit el consum de tabac i per tant no té massa sentit dirigir aquesta campanya a aquests sectors. Per això es proposa una campanya a nivell global al municipi, això sí, posant èmfasi en la població jove, que també es descriu com a col·lectiu a qui cal adreçar la campanya, segons el redactat de la proposta.
La proposta no concreta quins elements haurien de formar part de la campanya comunicativa, per això cal indicar que l’elecció dels elements de la campanya, així com la seva difusió poden fer variar molt el preu final.
Tot i això es fa una valoració del que seria una campanya institucional a nivell municipal i que
contemplaria aquests elements:
- Elecció de l’eslògan
- Disseny del logotip
- Disseny de cartell/s informatiu/s
- Adaptació del/s cartell/s a banderoles i col·locació de les mateixes
- Disseny de pancartes
- Elaboració dels continguts, disseny i maquetació, i impressió de 7.000 díptics informatius
- Bustiada dels díptics
- Determinació, disseny i subministrament de diferents elements de marxandatge
- Xerrades adreçades especialment a la població jove
Tenint en compte els elements anteriorment esmentats, s’estima un cost aproximat d’uns 9.000 euros.
Compartir